رژیم های دروغی واشتباه

پيش از آنکه وقت و پول خود را براي وسايل لاغري غير استاندارد و رژيم هاي غلط هدر دهيد، به اين مسأله بيانديشيد که هر روش جديدي الزاما مفيد نيست و استفاده از همان قوانين هميشگي تنها راه کاهش وزن است، يعني:

1) دريافت کمتر انرژي

2) انجام فعاليت بيشتر

3) هر دوي اين راه حل ها

به نکات زير توجه کنيد:
* هيچ کرمي وجود ندارد که چربي بدن را آب کند.

* طب سوزني موجب لاغري دائمي نخواهد شد.

* خوردن کولاژن پيش از خواب، چربي هاي بدن شما را نمي سوزاند.

* جذب کننده هاي چربي غذا به ميزان توصيه شده، تنها ميزان کمي از چربي را جذب مي کند. پس با اعتماد به آنها زيادتر چربي نخوريد، چون از عواقب طولاني مدت آن خبر نداريد.

* محصولاتي که موجب کاهش آب بدن شما مي شود ( ديورتيک ها )  يا روده شما را تخليه مي کند، موجب مي شود چند کيلوگرم در يک روز از دست بدهيد، ولي از چربي بدن شما چيزي کاسته نشود. اين کاهش وزن کاملا موقتي است و با خوردن مايعات به جاي اول بازمي گرديد. شما احتياجي به " برطرف کننده هاي مواد سمي بدن " نداريد تا کاهش وزن پيدا کنيد. مصرف اين مواد در مدت طولاني خطراتي در پي دارد.

تنها تأثير کمربندها يا شکم بندهاي لاغري، افزايش تعريق در بدن شماست. از اين رو تنها آب بيشتري از دست مي دهيد. ميزان آبي که به اين طريق از دست مي رود به همان ميزاني است که شب تا صبح از بدن شما کم مي شود. پس ادعاي افرادي که اين روش را توصيه مي کنند، باور نکنيد، چون حتي ذره اي چربي از بدن شما کم نخواهد شد.

* بسياري از محصولاتي که ادعا مي شود متابوليسم را بالا مي برند يا چربي را مي سوزانند، محتوي تحريک کننده هايي هستند که به طور طبيعي در سبزيجات موجود است. اين تحريک کننده ها در بدن شما موجب سوختن انرژي بيشتر مي شود. اما اگر بخواهيد همچنان با اين تحريک کننده ها وزن کم کنيد، هر روز بايد به ميزان مصرف بيافزاييد که عواقب بيماري زايي بسياري در پي خواهد داشت.

* بسياري از کتب لاغري، بدون توجه به اصول علمي، رژيم هاي غذايي را در اختيار شما مي گذارند که در روز به بدن شما 1500 تا 1800 کالري مي رساند. اين کار در بسياري از افراد موجب لاغري مي شود. شما مي توانيد با اين روش وزن کم کنيد اما از خودتان پرسيده ايد " آيا مي توانيد تا آخر عمر همينطور غذا بخوريد؟" (چرا که در غير اينصورت به سرعت به وزن اوليه بازمي گرديد) و يا اينکه "با اين رژيم کليه مواد مغذي که بدن شما لازم دارد تأمين مي شود يا خير؟"

ممکن است بعضي از افراد با حذف کامل يک يا دو گروه غذايي در ظاهر مشکلي نداشته باشند، اما شما با حذف بسياري از غذاها که داراي ميوه، سبزي، غلات و حبوبات هستند چگونه مواد غذايي موجود در آنها را تأمين مي کنيد؟ اين را بدانيد که هيچ قرص و ويتاميني اين کار را براي شما نمي کند.

يک رژيم فقير به همراه ويتامين، باز هم يک رژيم فقير است


http://www.downloadha.com/shop/opirus-s.jpg

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط میلاد نیکو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 52275
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

>